Both Of Us
Im so sorry =(
Thursday 12 December 2013 • 01:24 • 0 comments

Asalamualaikum,ermm ary nie aku tak berapa nak ada mood sbb erm tengok la tajuk kt ats tuh. apa maksudnya ? ada sebalik im so sorry tuh. semalam aku gaduh ngn amni,sbb tak taw. hah i know this is all my fault. sorry ya. aku just heran jaa,sejak2 dia break ngn bf dia,teruih berubah perangai. aku pon x taw laa. and tahun nie aku tak berapa rapat sangat ngn dia sbb dorm tak sama. and dia asyik dok rapat ngn hajar jaa. aku pon malas la nak kacau. nnty hajar kata aku nie perampas,hmm. kalu ingat blik kenangan aku ngn amni memang gila laa,waktu dia first ada crush. haha gila2 cita at aku. cuma aku ja taw. memang waktu tuh kami gila2 lahh. ingat lagi waktu pi rombongan pi KL memang best laa. hmm bla lah nk jadi mcm tuh ? waktu dia ada masalah ngn bf dia,dia abaq at aku smpai teriak2. hm miss time tuh. waktu form tu syok laa kwn ngn dia. dia memang sempoi,aku sygg dia gila2 smpai dia nk kwn ngn spa2 pown aku tk bgi. haha kebuluq gla aku. haha spa tak sygg kwn. aku kwn ngn dia nk dekat 3 tahun jaa. but la nie aku tak brapa nk ska sngt ngn perangai dia la nie kasaq, hmm tkpa amni. aku harap hg boleh brubah yaa. aku sayang hang sngt2 mcm kakak aku sendiri. kalu boleh aku malaih nk gaduh ngn hang,malaih sngt2 sorry ya amni. tengok gmbaq kt bwh tu ingat tak lagi ? erm syok sngt2 lahh aku ingat lagi hg tulis apa kt gmbaq nieh.'' Nie Awek Aku .. Nak Rampas Dia .? In You Dream ... Miss This moment . ''



Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Put your cbox code here ! :)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: YOUR NAME