Both Of Us
EXO Showtime :3
Thursday 12 December 2013 • 07:50 • 0 comments

Asalamualaikum bloggers,aku sebenarnya bosan lahh,sbb tak taw nk buat pa,so aku update psai EXO. arghh memang melting laa tengok depa2 tuh. haha dah la lawak. exo showtime tu cerita tentang depa. kadang2 aku tak fhm,but buat2 faham jaa. haha. depa kena wat mission. arghh memey syokk laa. first tu kena watpa tah aku lpa,yg aku ingat dpa kena makan ayang. hewhew,kris kata ayam tu not my stai last kali dia makan jgk hahaha,mcm pa lagi. menang kat sehun kod hahaha,lpa aaa. pastu masa nk abeh dpa kena buat wink memey comey lahh. comel ark memey comey lahh,melting abehh woii. hahaha,depa nie kdng2 lawak jugak lahh. suka mengarut. aku sku stai depa. suho tak da la dia punya wink,hmm dah cari but tk jmpa :P
sehun sloww ja 

Tao wow :O

Kai arghh melting,cuteta ^^

Luhan :3

xiumin baby face :*

baekhyun comel jaa :3
Lay how sweet ;)
D.O :3
Kris relex one :*



Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Put your cbox code here ! :)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: YOUR NAME