Both Of Us
Im Freedom Now ! :)
Thursday 31 October 2013 • 02:15 • 0 comments

Asalamualaikum guys,lma x write this blog kan ? rinduu jgk laa nak bercerita nie :) okey2 sebelum tu,tengok la tajuk kt atas tuu..ada bnyk makna taw..nak taw ? *kejit mata* heee okey2..first aku kata freedom tu sbb dah abih PMR :) heee alhamdulilah la boleh jawab..soalan pun x la susah sngt,tak la senang sngt..okey jaa..lepaih aku abih ja periksa..aku jeritt kuat2 :) heeee syok gla time tuh..and then bla pi kolah plak bukan buat apa pun..keja sukan sukan..andthen hitam hitam aka burn haaaa..x pa burn pi la mna ada org mau dahhh :P okey2 and satu lagi aku nak cerita tentang dia..hmm hubungan aku ngn dia x seberapa..disebabkan perangai dia yg amat aku sakit aty..dia buat aku malu laa waktu tuhh..aku ingat lagii..perghhh memang pauuu laaa..aku memang dah tak tahan..naik2 dorm tu taw la aku cm mna, stai x bley tahan.tunggu pa lagi..jerit,nangis,meraung haaaaa and mcm2 lagi laa..aku malaih nak pikiq pa dah waktu tuh..kira nak break jaaa..and then aku buat mcm2 bagi dia lembut hati nak terima yg aku nak break ngn dia..alhamdulilah dia terima..so la nie aku KAWAN ja bagi dia..aku nak hang taw la..aku akan selalu doa kat hang...semoga bahagia okey..aku x kisah la nak lepaskan dia..but la nie aku kena lupakan dia saja :) mintak2 boleh laa :) amin ! :) i know i can :D smile always
you can annisa umaira,please forget about him :3 ok i can :D and you syazwan firdaus please forget about me, i know you can..trust me..go start your new life :)





Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3 bold italic underline strike

Diary About Link Stuff


Put your cbox code here ! :)


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: YOUR NAME